1. oficiální závod Rally obedience

V sobotu 5.11.22 se v Hluboké nad Vltavou konal 1. oficiální závod Rally obedience v ČR za účasti německé rozhodčí Martiny Klein. Když jsem se v září o této události dozvěděla, byla to výzva, kterou jsem si nemohla nechat ujít. A tak jsem Jolinku přihlásila a začala zase trénovat. RO je skvělá v tom, že můžu zároveň dávat slovní i posunkové povely a navíc můžu slovně chválit a povzbuzovat kdekoli během parkuru, takže nás to trénování obě moc bavilo. Včera konečně nastal den D a na Hlubokou se sjelo na 50 psů z celé ČR. Jolinka i přes nepřízeň počasí zvládla složit zkoušku RO-Z na pěkných 85 bodů a známku VD (a to o 10 bodů přišla jen díky mojí chybě, kdy jsem 2x po odložení a obcházení psa zapomněla zastavit a rovnou za chůze jsem si jí přiřadila k noze) a umístila se na 29. místě (mezi všemi těmi věhlasnými jmény mistrů republiky a účastníků mistrovství světa to je pro mě krásný výsledek).
Součástí akce byl i od pátku probíhající seminář a školení rozhodčích, takže už máme v ČR také vyškoleno několik svých rozhodčích na úrovni RO-Z a já se těším, že podobné akce budou přibývat. A třeba jednou u nás dosáhne Rally obedience stejné oblíbenosti jako klasická OB, protože by si to určitě zasloužila.
Celý tým, který se o tuto akci zasloužil (a vůbec o přinesení RO do ČR) byl skvělý, stejně jako obě dámy z Německa.
P.S.: Přímo ze závodů fotku nemám, tak aspoň tuto motivační, před tím, než jsme šly na plac...
Může jít o obrázek 1 osobě a psovi