Zkouška OB 1

Po čase jsme si s Linetkou zase odskočily od sportovky k obedienci a zůčastnily jsme se Letních jihočeských závodů obedience se zápisem zkoušky. Linetku jsem poprvé přihlásila do kategorie OB 1 a musím říct, že jsem s jejím výkonem byla spokojena (i vzhledem k tomu, že jsme díky událostem posledních dnů moc netrénovaly). Něco se nám povedlo lépe (box za 10 b.), něco hůře, něco jsem Linetce zkazila já (např., když jsem hodila aport tak blbě, že ho nemohla najít-ale ona přesto vytrvala v hledání a nakonec činku nalezla a přinesla, jen už to bylo za 0 b.). Každopádně byla paní rozhodčí Kristýnou Másílkovou opět pochválena za veselý projev (někdy tedy až tak veselý, že nám za něj byly strženy body), nadšení z práce a navázání na psovoda. Zkoušku jsme úspěšně splnily a co se týče závodů, obsadily jsme v naší kategorii 5. místo.

Fotografie od pořadatelů závodu: tajki.rajce.idnes.cz/16.8.2015_Letni_jihoceske_zavody_obedience

Závodů se také zůčastnil Quarto Junior Eilatan "Muffin" , tak alespoň 1 fotka "Eilaťánků" z mobilu Táni Kottové: