Zkouška OB-Z

S Linetkou jsme si odskočily od naší oblíbené sportovky a zúčastnily jsme se Jihočeských závodů obedience se zápisem zkoušky v kategorii OB-Z (rozhodčí Lucia Stemmerová ). Doposud jsem viděla jen nějaká videa obedience, toto byly první zkoušky, kterých jsem se zůčastnila osobně, tak jsem byla hodně zvědavá jak nám to půjde (se stewardem apod.).
Něco jsem Linetce pokazila já (povely rukama - zvyk ze sportovky), něco popletla Linetka (odložení za chůze do sedu), ale společnými silami se nám zkoušku OB-Z podařilo splnit na známku VD a v závodech jsme se umístily na 8. místě (z 12-ti závodníků). Vzhledem k tomu, že se obedience normálně nevěnujeme (nejdříve jsem nás na zkoušku-závody přihlásila a pak jsme teprve začaly trénovat ), mám ze složení Linetčiny jubilejní 10. zkoušky velikou radost :-)